"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД обявяват обществена поръчка за доставка на лизинг на до 30 броя спални вагони - ново строителство за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД

Обявление за обществена поръчка от секторен възложител
№ 43 от 11.03.2008 г.
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
• Официално наименование: "Български държавни железници" EАД
• Пощенски код: 1080
• За контакти: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"
• Email:bdz@bdz.bg
• Факс: 02 9819347
• Адрес: ул. "Иван Вазов" № 3
• Град: София
• Лице за контакти: инж. Георги Георгиев
• Телефон: 02 9324690
• Държава: България
I.2) Основна дейност/и на възложителя
• Вид на възложителя: Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката
• Наименование: Доставка на лизинг на до 30 броя спални вагони - ново строителство за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение
• Код NUTS: София - столица (BG211)
• Място на изпълнение: Р България, ППП София, ОП депо "Надежда"
• Тип доставки: Лизинг
• Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Предназначение на обявлението
• Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение
• Брой изпълнители:
• Прогнозна стойност:
• Срок в месеци:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
• Описание: Доставка на лизинг на до 30 броя спални вагони - ново строителство за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП
• 35200000
ІІ.1.7) Споразумение за държавни поръчки
• Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: Не
ІІ.1.8) Обособени позиции
• Обособени позиции: Не
ІІ.1.9) Варианти
• Ще бъдат приемани варианти: Не
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
• Описание: Доставка на лизинг на до 30 броя спални вагони - ново строителство за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД.
ІІ.2.2) Опции
• Опции: Не
• Брой месеци:
• Брой дни:
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
• Срок в месеци: 18
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
• Описание: Гаранция за участие - 400 000 лв./200 000 EUR/300752 USD - със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията. Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на договора със срок на валидност един месец след изпълнение на договора, и двете във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - ТБ "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" кл. "Мария Луиза" BUINBGSF BG02 BUIN 7604 1010 026 513.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане
• Условия: По банков път, лизингови вноски, съгласно погосителен план, предложен от определения за изпълнител.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице
• Изискване: Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия
• Други особени условия: Да
• Условия: Кандидатите да имат опит в производството на спални и пътнически вагони. Вагоните да отговарят на на UIC, RIC и Техническите изисквания на възложителя.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците
• Документи и информация: Подробно описани в образците-заявление и оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
• Документи и информация: Подробно описани в образците-заявление и оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
• Документи и информация: подробно описани в образците-заявление и оферта
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
• Запазени поръчки: Не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия
• За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
• Нормативни разпоредби:
ІІІ.3.2) Юридически лица
• Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
• Избрани кандидати: Не
• Вид процедура: Договаряне
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
• икономически най-изгодна оферта
• при следните показатели: Цена - 70 %; Лизингови условия - 25 %; Гаранционнен срок - 5 %;
ІV.2.2) Електронен търг
• Ще се използва електронен търг: Не
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката
• Номер:
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
• не
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
• Платими документи: Да
• Време: 16:30
• Ако да, цена без ДДС (в цифри): 800
• Условия: По банков път или в счетоводство на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - ул. "Ив. Вазов" № 3 - София.
• Дата: 11/04/2008
• Прогнозна стойност (валута): BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
• Време: 16:30
• Дата: 11/04/2008
ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите
• Друг език: Български
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите
• Брой дни:
• Брой месеци:
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
• Място: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - ул. "Ив. Вазов" № 3 - София
• Време: 14:00
• Лица: Упълномощени представители на кандидатите при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП.
• Дата: 15/04/2008
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка
• Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
• Прогнозен график:
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
• Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
• Проект/програма:
VІ.3) Допълнителна информация
• Допълнителна информация:
• За тази обществена поръчка е попълнен формуляр в базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 05.03.2008 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www.cpc.bg
• Телефон: 02 9884070
• Държава: България
VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация
VІ.4.2) Подаване на жалби
• Информация относно крайния срок: Десет дни от датата на получаване на уведомлението.
VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
• Дата: 05/03/2008
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
I) Адрес за допълнителна информация
II) Адрес за документация
III) Адрес за изпращане на заявления
Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

13.04.2020

Отвaряне на предложения за участие в процедурата за доставка на нови локомотиви

ДЗЗД „Сименс Трон” е единственият кандидат, подал техническа и ценова оферта по обявената процедура: „Доставка и гаранционна поддръжка на 10 броя новопроизведени магистрални електрически локомотиви за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”.

07.04.2020

Удължава се валидностният срок на картите за пътуване с влак

Срокът на железопътните и абонаментните карти, който изтича или е изтекъл след 16-и март 2020 г., ще бъде удължен до 13-и май 2020 г. Удължаването на срока на валидност на картите е във връзка с въведеното извънредно положение в страната и с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 чрез минимизиране на контактите и избягване на посещението от клиенти на билетните каси за издаване на железопътни и абонаментни карти.

Вижте повече

Debug: ??x??