"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД обявяват обществена поръчка за доставка на регистрираща лента за лентови тахографи тип RT

Обявление за малка обществена поръчка

Тип възложител по чл. 7
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт
Официално наименование:
"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
Адрес:
ул. Иван Вазов № 3
Град:
София Пощенски код:
1080 Държава:
България
Лице/а за контакт:
Мария Рибарова
За контакти:
отдел "Доставка и продажба на движимо имущество" Телефон:
02 9863561
Електронна поща:
Факс:
02 9819347; 02 9324688
Интернет адрес/и (когато е приложимо)
Адрес на възложителя (URL):
www.bdz.bg
Адрес на профила на купувача (URL):

Допълнителна информация може да бъде получена на:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) могат да бъдат получени на:
Друго: Съгласно Приложение А.ІI
Оферти трябва да бъдат изпратени на:
Друго: Съгласно Приложение А.ІII
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

1.3) Основна дейност/и на възложителя, свързана/и с:
(полето се попълва от възложители по чл.7, т.5 или 6)
Железопътни услуги

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на регистрираща лента за лентови тахографи тип RT, система "Hasler", отговаряща на технически изисквания на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - ПЛС 851/95:

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Доставки
Покупка
Място на изпълнение на доставката: Складова база на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, гр. Русе, разтоварна гара Русе, собствен коловоз
Код NUTS: BG323

II.1.3) Кратко описание на поръчката
Доставка на регистрираща лента за лентови тахографи тип RT, система "Hasler", отговаряща на технически изисквания на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - ПЛС 851/95: /ролки диаграмна хартия/ - 26000 броя ролки диаграмна хартия за скорост - до 150 км/ч. - 8000 броя ролки диаграмна хартия за скорост - до 120 км/ч.

II.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 22800000

II.1.5) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) НЕ

II.1.6) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА
II.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
26000 броя ролки диаграмна хартия за скорост - до 150 км/ч. 8000 броя ролки диаграмна хартия за скорост - до 120 км/ч.

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): валута
или от до валута

II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок за изпълнение в месеци или дни 225 (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________

РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (ако е приложимо)
Гаранция за участие в размер на 700.00 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете във вид на банкова гаранция по приложените в документацита за провеждане на процедурата образци или депозит - внесен на името на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, в ТБ “АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, клон Мария Луиза, IBAN: BG 02 BUIN 7604 1010 026513, BIC BUINBGSF или в касата на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащане след доставка, в срок не по-кратък от 30 дни от подписване на приемо-предавателния протокол за доставка на всяка отделна партида, по банков път, в лева

III.1.4) Други особени условия (когато са приложими) ДА

Ако да, опишете ги:
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: При наличие на обстоятелствата по чл.21, ал.1 от НВМОП или незадоволителни резултати от изпитанията на предоставените от Кандидата мостри.

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Изискуеми документи и информация:
1. Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Декларации по чл.47 ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и документите и обстоятелствата, подробно описани в образец-оферта към документацията.

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

Изискуеми документи - подробно описани в образеца на оферта от документацията за провеждане на процедурата. Минимални изисквания (когато е приложимо):

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

1. Кандидат, който не е производител задължително да представи оригинален документ от завода-производител или нотариално заверено копие на същия, че кандидатът има право да предлага /търгува с/ неговата продукция през 2009 г. 2. Кандидатите да представят Референция/и/ от "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД или други ЖП Администрации, касаеща качеството на конкретния вид ленти, произвеждани от този производител, с чиято продукция, Кандидатът участва в процедурата. 3. Кандидатите да представят, оригинален документ от производителя /или нотариално заверено копие на същия/, доказващ съответствие на предлаганите ролки - диаграмна хартия с техническите изисквания на БДЖ / Приложение № 1/. Представеният документ да е заверен от производителя за валидност пре 2009г. и в него да е посочен и гаранционния срок на съхранение на предлаганите ленти, който да бъде не по-малко от 18 месеца от датата на доставка. 4. Кандидатите за изпълнители да представят два екземпляра копия на чертежи, разработени от завода производител, заверени за производство през 2009 г. с оригинален подпис и печат от производителя и касаещи разстоянието на линиите, надписите в полетата, начина на нанасяне на сигналната линия и цвета на линиите и др. по Техническите изисквания на “БДЖ" ЕАД /Приложение № 1/ за предлаганите ролки диаграмна хартия 5. Кандидатите задължително да представят с предложенията си и образец на сертификата за качество, издаван от производителя, в който сертификат са посочени резултатите от проведените изпитания, изисквани в т. 3 от Техническите изисквания на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, към който да са приложени образци на протоколите от изпитанията/анализни свидетелства/. 6. Кандидатите за изпълнители да представят, по 5/пет/ броя безплатни мостри от всеки вид ролки диаграмна хартия, /за провеждане на експлоатационни изпитания/, които мостри не подлежат на връщане след провеждане на процедурата, или, в случай, че Кандидатът предлага ленти от същия производител, от който са извършвани доставки за “БДЖ" ЕАД през предходните пет години, считано от датата на обявяване на тази обществената поръчка, да представи копие на договор за извършвани такива доставки, заверено от Кандидата. 7. Доставката се изпълнява на четири равни партиди - Първата до 30 дни от възлагане на договора и следващите всяка от 55 - 60 дни след определения срок за доставка на предходната Минимални изисквания (когато е приложимо):

III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) НЕ

III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открит конкурс

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(А) Най-ниска цена

IV.2.2) Ще се използва електронен търг НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:

Номер на обявлението в ДВ ______ от __________

IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.04.2009 г. Час (чч:мм): 16:30

Платими документи ДА
Ако да, цена (в цифри): 24 валута: BGN
Условия и начин за плащане:
Всеки работен ден от 13:30 ч. до 16:30 ч., вкл. 33-я календарен ден, от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за публикуване в електронната страница на ДВ, от Деловодството на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, след плащане в касата на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, невъзстановими 24,00 лева с ДДС.

IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Дата: 07.05.2009 г. Час (чч:мм): 16:30

IV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Друг: Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
До __________ или в месеца или дни 120 (от крайния срок за получаване на оферти)

IV.3.8) Условия при отварянето на офертите
Дата 11.05.2009 г. Час (чч:мм) 10:00
Място Заседателна зала на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, ул. Иван Вазов № 3, партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА
Кандидатите или участниците или техни упълномощени представители при действията на Комисията по чл. 38, ал. 4 от НВМОП

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо) НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС НЕ

VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Решение за откриване на процедурата № 16/30.03.09г.

VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование:
Комисия за защита на конкуренцията
Адрес:
бул. Витоша 18
Град:
София Пощенски код:
1000 Държава:
България
Електронна поща:
cpcadmin@cpc.bg Телефон:
02 9356113
Интернет адрес (URL):
www.cpc.bg Факс:
02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
информация относно крайния срок: чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
30.03.2009 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование:
"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
Адрес:
ул. Иван Вазов № 3
Град:
София Пощенски код:
1080 Държава:
България
Лице/а за контакт:
Деловодители
За контакти:
Деловодство Телефон:
02 9324139
Електронна поща:
Факс:

Интернет адрес/и (когато е приложимо):

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование:
"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
Адрес:
ул. Иван Вазов № 3
Град:
София Пощенски код:
1080 Държава:
България
Лице/а за контакт:
Деловодители
За контакти:
Деловодство Телефон:
02 9324139
Електронна поща:
Факс:

Интернет адрес/и (когато е приложимо):

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ
Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??