"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД обявяват търг за доставка на студо и водозащитен костюм и ушанки



Обявление за обществена поръчка от Възложител по чл.7, ал.1, т.5 от ЗОП
Доставки
№ 37 от 19.03.2007 г.
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
• Официално наименование: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
• Пощенски код: 1080
• За контакти: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"
• Факс: 02 9819347
• Адрес: ул. "Иван Вазов" № 3
• Град: София
• Лице за контакти: Катя Петкова
• Адрес на възложителя:www. bdz.bg
• Телефон: 02 9324741
• Държава: България
I.2) Основна дейност/и на възложителя
• Основна дейност: Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката
• Наименование: Доставка на 5665 бр. студо и водозащитен костюм /грейка/ и 2327 бр. ушанки.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение
• Код NUTS: БЪЛГАРИЯ (BG)
• Място на изпълнение: Склад на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, ж. к. "Фондови жилища" бл. 203
• Тип доставки: Покупка
• Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Предназначение на обявлението
• Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение
• Брой изпълнители:
• Прогнозна стойност:
• Срок в месеци:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
• Описание: Доставка на 5665 бр. студо и водозащитен костюм /грейка/ и 2327 бр. ушанки, съгласно "Техническа спецификация" /Приложение № 1/.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП
• 18112000
ІІ.1.7) Споразумение за държавни поръчки
• Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: Не
ІІ.1.8) Обособени позиции
• Обособени позиции: Да
• Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Варианти
• Приемане на варианти: Не
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
• Общо количество или обем: 5665 бр. студо и водозащитен костюм /грейка/ и 2327 бр. ушанки.
ІІ.2.2) Опции
• Опции: Не
• Брой месеци:
• Брой дни:
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
• Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
• Описание: Гаранция за участие - за студо и водозащитен костюм /грейка/ - 1530 лв. и за ушанка - 244 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора и двете във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, ОББ клон "Св. София" UBBSBGSF BG36 UBBS 8002 1040 0141 13.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане
Условия: По банков път.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице
• Изискване: Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия
• Други особени условия: Не
• Условия:
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците
• Документи и информация: Подробно описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
• Документи и информация: Подробно описани в заявлението за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
• Документи и информация: Кандидатите да представят мостри за двата артикула, а мострата на студо и водозащитен костюм /грейка/ да бъде придружена от Протоколи за изпитание на плат, хастар, вата и обмерни данни за № 52, ръст 176, издадени от акредитирана лаборатория в оригинали или копия, заверени от акредитираната лаборатория. Протоколите да са издадени не по-късно от 6 месеца преди участието на кандидата в процедурата. Другите изисквания са подробно описани в заявлението за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
• Запазени поръчки: Не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия
• За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
• Нормативни разпоредби:
ІІІ.3.2) Юридически лица
• Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
• Избрани кандидати: Не
• Вид процедура: Договаряне
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
• икономически най-изгодна оферта
• при следните показатели: Цена, условия на плащане - 90 %, 10 %;
ІV.2.2) Електронен търг
• Ще се използва електронен търг: Не
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката
• Номер:
ІV.3.2) Предишни публикации
• да
• предварително обявление № 98 от 26/02/2007 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
• Платими документи: Да
• Време: 16:00
• Цена: 150
• Условия: По банков път или платени в касата и получени от деловодството на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3, София.
• Дата: 16/04/2007
• Прогнозна стойност (валута): BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
• Време: 16:00
• Дата: 16/04/2007
ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите
• Друг език: Български
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите
• Брой дни:
• Брой месеци:
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
• Място: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3, стая 125
• Лица: Упълномощени представители на кандидатите, при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП.
• Дата: 20/04/2007
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка
• Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
• Прогнозен график:
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
• Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
• Проект/програма:
VІ.3) Допълнителна информация
• Допълнителна информация: Решение за откриване на процедурата № 24 от 09.03.2007 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www.cpc.bg
• Телефон: 02 9884070
• Държава: България
VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация
VІ.4.2) Подаване на жалби
• Информация относно крайния срок: 10 дни от получаването на уведомлението.
VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www.cpc.bg
• Телефон: 02 9884070
• Държава: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
• Дата: 09/04/2007
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
I) Адрес за допълнителна информация
II) Адрес за документация
III) Адрес за изпращане на заявления
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Студо и водозащитен костюм /грейка/ за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
• Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Доставка на 5665 бр. студо и водозащитен костюм /грейка/, съгласно "Техническа спесификация" /Приложение № 1/.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 18112000
3) Количество или обем
• Общо количество или обем: 5665 бр. студо и водозащитен костюм /грейка/.
• Прогнозна стойност:
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни:
• Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
• Информация:
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Ушанка за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД.
• Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Доставка на 2327 бр. ушанки, съгласно "Техническа спецификация" /Приложение № 1/.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 18112000
3) Количество или обем
• Общо количество или обем: 2327 бр. ушанки.
• Прогнозна стойност:
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни:
• Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
• Информация:
Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

13.04.2020

Отвaряне на предложения за участие в процедурата за доставка на нови локомотиви

ДЗЗД „Сименс Трон” е единственият кандидат, подал техническа и ценова оферта по обявената процедура: „Доставка и гаранционна поддръжка на 10 броя новопроизведени магистрални електрически локомотиви за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”.

07.04.2020

Удължава се валидностният срок на картите за пътуване с влак

Срокът на железопътните и абонаментните карти, който изтича или е изтекъл след 16-и март 2020 г., ще бъде удължен до 13-и май 2020 г. Удължаването на срока на валидност на картите е във връзка с въведеното извънредно положение в страната и с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 чрез минимизиране на контактите и избягване на посещението от клиенти на билетните каси за издаване на железопътни и абонаментни карти.

Вижте повече

Debug: ??x??