Отпечатване и доставка на ваучери за "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период

00439-2011-0014

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Холдинг Български държавни железници" ЕАД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Милена Милушева, РБългария 1080, София, Тел.: (02) 9324738

Място/места за контакт: отдел "Снабдяване и продажба на активи"

Общ адрес на възлагащия орган: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание

II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Отпечатване и доставка на ваучери за "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Р България
Код NUTS: BG

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Отпечатване и доставка на ваучери за "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Отпечатване и доставка на ваучери за 13 406 броя персонал за "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, "БДЖ - Пътнически превози"ЕООД за едногодишен период, като за "Холдинг БДЖ" ЕАД е 538 броя персонал, за "БДЖ - Товарни превози" ЕООД е 4 885 броя персонал и за "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД е 7 983 броя персонал. Предоставянето на ваучери за храна на персонала за "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД е съгласно чл.209 от Закона за корпоративното подоходно облагане /ЗКПО/.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

Срок в месеци

12

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 27 344,00 лв със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите. във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "Холдинг БДЖ" ЕАД: ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01 BIC:BPBIBGSF Участникът, определен за изпълнител, представя на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от съответната, дължима от съответния Възложител стойност на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: във вид на банкова гаранция или депозит по банкови сметки на Възложителите: "Холдинг БДЖ" ЕАД- ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01 BIC:BPBIBGSF, "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, "БДЖ - Товарни превози" ЕООД - УниКредитБулбанк АД, гр. София, IBAN BG 02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF със срок на валидност 1 месец след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

по банков път

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Изисквани документи: а) Заверено от участника копие от документа за регистрация, издаден от съда по регистрация / копие на документ за самоличност, ако е физическо лице; б) Удостоверение, издадено от съда по регистрация, удостоверяващо актуалното състояние на кандидата, валидно към момента на подаване на офертата със срок не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие; в) Копие на БУЛСТАТ, заверено с подпис и печат на участника; В случай, че участникът е регистриран в Търговския регистър при Агенция по вписванията, вместо документите от б. „а” до б. „в” следва да представи Удостоверение от Агенцията по вписванията или да посочи ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица представят в официален превод съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, а другите документи, които са на чужд език се представят и в превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие; г) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; д) Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал.2, т.2 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал) – попълват се и се подписват по приложения образец към настоящата документация. е) Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация от представляващия дружеството. Когато участникът е обединение от няколко лица, декларацията се представя от всяко едно от тях. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП е основание за отстраняване от участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител и/или участникът е обединение, което не е юридическо лице се прилагат съответно чл.56, ал.2 и/или ал.3 от ЗОП; 2. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 3. Копие на документ за закупена документация за участие в процедурата; 4. Срок за изпълнение на поръчката – 1 година.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация съдържаща списък на основните договори за отпечатване и доставка на ваучери, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката / ако има такива/. Участникът следва да представи и текстова информация за дела на тяхното участие при общото изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършат. Когато участникът предвижда подизпълнители се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП. При неизползване на подизпълнители се представя декларация в този смисъл; 3. Проект на договор – участникът подписва приложения към документацията проект на договор, без да се попълват цени и други условия; 4. Участниците да представят нотариално заверено копие на валидно Разрешение на Министъра на финансите за извършване на дейност като оператор, съгласно условията и реда на Наредба № 7/09.07.03 г. (обн., ДВ, бр.66 от 2003 г., посл. изм., бр. 58 от 2010 г.); 5. Образец на ваучер с най-малко 5 способа за защита.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане

Икономически най-изгодна оферта с оглед на:

Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: брой търговски обекти; тежест: 20
Показател: брой области, в които се намират търговските обекти; тежест: 10

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

02.11.2011 г. Час: 16:00

Платими документи

ДА

Цена

30 BGN

Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "Холдинг БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ЖДИ БЪЛГАРИЯ, IBAN - BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, BIC - BPBIBGSF и се получава в деловодството на "Холдинг БДЖ" ЕАД, ул."Иван Вазов" № 3, гр. София, всеки работен ден от 08:30 ч. до 16:30 ч. Посочената цена за закупуване на документацията е без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

12.11.2011 г. Час: 16:00

IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите

Дата: 15.11.2011 г. Час: 10:00

Място

София. ул. "Ив. Вазов" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, при действията на комисията по чл.68 ал.4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне и оповестяване на ценовите оферти, съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.8, ал.6 от ЗОП е взето Решение № 19/21.09.2011 г. за провеждане на обща процедура. Процедурата се открива с решение № 19/21.09.2011 г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: (02) 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: (02) 9807315

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: (02) 9884070, Факс: (02) 9807315

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.09.2011 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??