Отпечатване и доставка на ваучери за правоимащия персонал на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

Номер 11 от 21.07.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

Пощенски код: 1080

За контакти: отдел "Снабдяване и продажба на активи"

Електронна поща

Факс

Адрес: ул."Иван Вазов" № 3

Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)

Град: София

Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)

Лице за контакти: инж. Милена Милушева

Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)

Адрес на възложителя: www.bdz.bg

Телефон: 02 9324738

Адрес на профила на купувача

Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Основна/и дейност/и: Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

Наименование: Отпечатване и доставка на ваучери за правоимащия персонал на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

Код NUTS: BG

Място на изпълнение: На територията на Република България

Тип доставки

Тип строителство

Категория услуга: 27

Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

Брой изпълнители

Рамково споразумение

Прогнозна стойност (валута)

Прогнозна стойност

Срок в години

Честота и стойност

Мин. прогнозна стойност

Срок в месеци

Макс. прогнозна стойност

Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

Описание: Отпечатване и доставка на ваучери за правоимащия персонал на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД, съгласно Наредба № 11 от 21.12.2005 г. за определяне условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 22000000: Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

Обособени позиции: НЕ

Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

Общо количество или обем: Отпечатване и доставка на ваучери за 2 085 броя правоимащ персонал на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД, съгласно Наредба № 11 от 21.12.2005 г. за определяне условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея

Прогнозна стойност

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

Брой повторения

Описание

Опции

Прогнозен график - брой дни

Брой месеци

Брой дни

Минимален брой повторения

Максимален брой повторения

Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Дата за завършване

Срок в дни

Дата за начало

Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие - 4 527,00 лв със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на поръчката със срок на валидност 1 месец след изтичане на срока на договора, и двете във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД " - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, Банкова сметка за заплащане на документация - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

Условия: по банков път

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

Изискване: Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по търговския закон

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

Други особени условия: НЕ

Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

Документи и информация: 1. Копие на документ за първоначална съдебна регистрация на участника, когато е юридическо лице /заверен с подпис и печат на кандидата/. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено от окръжния съд по месторегистрация на дружеството, валидно към момента на подаване на офертата /валидност 3 месеца в оригинал или нотариално заверено копие/. В случай, че участникът е регистриран / пререгистриран в Агенцията по вписванията е достатъчно да посочва ЕИК. 3. Декларации по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал.2,т.1, т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП, съгласно приложен образец. 4. Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2 т.2 и ал. 5, т.1 от ЗОП , съгласно приложен образец. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП е основание за отстраняване от участие в процедурата. 5. Срок за изпълнение на поръчката е 12 месеца. 6. Документ за внесена гаранция за участие. 7.Копие на документа за закупена документация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

Документи и информация: 1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, за доказване на положителен финансов резултат. 2. Копие от ИН по ДДС на участника /заверено с подпис и печат на участника/. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

Документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставка на ваучери за безплатна храна, изпълнени през последните три години, включително стойностите и получателите. 2. Референции от предишни потребители на ваучери за безплатна храна. 3. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. 4. Участниците да представят нотариално заверено копие на валидно Разрешение на Министъра на финансите за извършване на дейност като оператор, съгласно условията и реда на Наредба № 7/09.07.03г. (обн., ДВ, бр.66 от 2003 г., посл. изм., бр.58 от 2010 г.) 5. Образец на ваучер за храна с най-малко 5 способа за защита. 6. Списък на търговските обекти, в които могат да се ползват ваучерите.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

Запазени поръчки: НЕ

Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ

Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Избрани кандидати

Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

Ще се използва електронен търг: НЕ

Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

Номер

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ

Вид на публикацията

Номер на обявлението в ДВ

Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

Платими документи: ДА

Час: 16:00

Цена: 30

Условия: Документацията се заплаща на касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Мария Луиза" № 114 А, ет.4, стая 416,тел. 932 30 32 или по банкова сметка на Възложителя: ОББ, клон Света София, BIC: VBBSBGSF, IBAN BG 90 UBBS 8002 1035697320

Дата: 29/08/2011

Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Час: 16:00

Дата: 08/09/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг език: Български

Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

Брой дни: 150

Дата

Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА

Място: гр. София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала

Час: 10:00

Лица: Участници в процедурата или техни упълномощени представители при публичните действия на комисията по чл.68, ал.3, ал.4 и ал.5 от ЗОП

Дата: 09/09/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ

Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ

Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Допълнителна информация: Решение № 9/18.07.11г. за откриване на процедурата Договорът влиза в сила, след осигурено финансиране. В случай, че такова не бъде осигурено до 31.12.2011г. договорът да се счита за прекратен, като не поражда каквито и да е права и задължения между страните.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg

Факс: 02 9807315

Адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: 02 9884070

Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

Официално наименование

Пощенски код

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Интернет адрес

Телефон

Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg

Факс: 02 9807315

Адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: 02 9884070

Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

Дата: 18/07/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

Официално наименование

Пощенски код

За контакти

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Лице за контакти

Интернет адрес

Телефон

Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

Официално наименование

Пощенски код

За контакти

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Лице за контакти

Интернет адрес

Телефон

Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

Официално наименование

Пощенски код

За контакти

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Лице за контакти

Интернет адрес

Телефон

Държава



Държавен вестник на Република България

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??