Почистване и екипиране на пътнически вагони,електрически мотрисни влакове/ ЕМВ/, дизелови мотрисни влакове/ДМВ/ и почистване на сгради за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД за период от 3 години

N: 2 / 13.09.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

Пощенски код: 1080

Място/места за контакт: отдел "Пътнически вагони", отдел "Материално техническо осигуряване"

E-mail: bdz_passengers@bdz.bg

Факс: 02 9800494

Пощенски адрес: 1080

Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт

Град: София

Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II

На вниманието на: инж. Пламен Стойков, Вера Захова

Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт

Адрес на възложителя: www.bdz.bg

Телефон: 02 9324500; 02 9324576

Адрес на профила на купувача

Страна: Република България

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Основна/и дейност/и: железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя:

Наименование: Почистване и екипиране на пътнически вагони,електрически мотрисни влакове/ ЕМВ/, дизелови мотрисни влакове/ДМВ/ и почистване на сгради за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД за период от 3 години

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

Код NUTS: BG

Място на изпълнение: На територията на депата и екипировъчните пунктове в рамките на поделенията за пътнически превози към „БДЖ - Пътнически превози” - ЕООД и на територията на жп гарите, подробно описани в Техническите изисквания от документацията за участие

Тип доставки

Тип строителство

Категория услуга: 16

Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

Брой изпълнители

Рамково споразумение

Прогнозна стойност (валута)

Прогнозна стойност

Срок в години

Честота и стойност

Мин. прогнозна стойност

Срок в месеци

Макс. прогнозна стойност

Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Описание: Предметът на поръчката включва: почистване на закрити площи - канцеларии, съблекални, работилници, коридори, тоалетни и прозорци към тях; почистване на закрити площи - халета и прозорци към тях, почистване на открити площи, вътрешно почистване на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /гарово, ежедневно, основно, пране на седалки/, външно почистване на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ / външно ръчно измиване на ЕМВ и част от ДМВ и пътнически вагони, външно автоматично измиване на АМИВАГ/инсталация за външно автоматично измиване/ на основната част от пътническите вагони и ДМВ/, почистване от графити, екипиране на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /зареждане с вода, поставяне на тоалетна хартия, сапун и др.консумативи/, както и оборудването им с маршрутни табели и плацкартни номера.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 90910000: Услуги по почистване на сгради, промишлени инсталации и превозни средства

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъдат представени за (попълнете само една клетка):

Обособени позиции: НЕ

Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

Ако е известна, прогнозната стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи; посочете само цифри):

Описание: Ориетировъчните количества на закритите площи - канцеларии, съблекални, работилници, коридори, тоалетни, халета, площта на прозорците към тях в квадратни метри, откритите площи, както и ориентировъчния брой на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ по серии и видове почистване, подлежащи на почистване, са описани подробно в документацията за участие.

Прогнозна стойност: 14000000

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

Брой повторения

Описание

Опции: НЕ

Прогнозен график - брой дни

Брой месеци

Брой дни

Минимален брой повторения

Максимален брой повторения

Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

Дата за завършване

Срок в дни

Дата за начало

Срок в месеци: 36

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи)

Описание: Гаранцията за участие е в размер на 90 000 лв. за цялата поръчка, със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на заявленията за участие. Гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора, със срок на валидност един месец след изпълнението на договора.И двете гаранции се представят в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума /депозит/, внесена по сметка на Възложителя в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” - ЕООД.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия: Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, в срок не по -кратък от 60 дни след представяне на фактура в оригинал и двустранно подписани приемно-предавателни протоколи на извършената работа за съответния месец.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи)

Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като юридическо лице - дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

Други особени условия: НЕ

Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията:

Документи и информация: 1. Кандидат в процедурата за избор на изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, регистрирано като търговец по Търговския закон или по националното си законодателство както и техни обединения. 2. Документи, които кандидатите задължително следва да представят: 2.1. Документ за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Когато кандидатът не е регистриран/или пререгистриран по реда на ЗТР, следва да представи копие на документа за регистрация, удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на кандидата, валидно към датата на подаване на заявлението – оригинал или заверено от кандидата копие и копие от регистрацията по БУЛСТАТ; 2.2. Копие от данъчна регистрация, надлежно заверено от кандидата. Ако кандидатът е регистриран по ЗДДС, следва да представи копие от регистрацията си по ЗДДС/идентификациионен № по ДДС/, надлежно заверено от него. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация; 2.3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП: 2.3.1. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - оригинал.Такава декларация се представя от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП.; 2.3.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - оригинал, от представляващия кандидата по съдебна/ търговска регистрация; 2.4. Декларация в оригинал по чл. 77, ал. 3, т. 6 от ЗОП, която да съдържа списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката/ако има такива/.Кандидатът следва да представи и текстова информация за вида и дела на тяхното участие при изпълнение на поръчката. Когато кандидатът предвижда подизпълнители се прилага чл. 77, ал. 4 от ЗОП. Когато кандидатът в процедурата е обединение, документите се представят съгласно изискванията на чл. 77, ал. 5 от ЗОП; 2.5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, подписан от подизпълнителя – оригинал; Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и/ или 5 от ЗОП води до отстраняване на кандидата от процедурата; 2.6. Копие на документ за закупена документация за участие в процедурата; 2.7. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал; 2.8. Списък на документите, съдържащи се в заявлението /списъкът трябва да е подписан от кандидата/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

Документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година - 2010 г., надлежно заверени с подпис и печат на кандидата/.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

Документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услугите, обект на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) 2008, 2009 и 2010 години, включително стойностите, датите и получателите /оригинал/, придружена от препоръки за добро изпълнение от част от посочените получатели /оригинал или копие/. Изискване на Възложителя - участникът да има изпълнени договори за почистване на обща стойност не по-малко от 500 000 лв., които да са придружени с препоръки за добро изпълнение; 2. Декларация за средния годишен брой работници и служители и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години – оригинал; 3. Декларация, с която кандидатът декларира, че ще осъществи почистването на сградите, пътническите вагони, ЕМВ и ДМВ с персонала на Възложителя за съответните почистващи звена в съответните екипировъчни пунктове, който към момента на сключване на договора ще бъде нает от Изпълнителя и ще премине като персонал на Изпълнителя, съгласно приложения в документация Списък на персонала по длъжности и бройки, ангажиран с дейността почистване в „БДЖ-Пътнически превози” - ЕООД. В случай на предложен от участника допълнителен персонал, в декларацията следва да бъде посочен общият му брой и отговорностите за извършване на услугата. Изискване на Възложителя: Услугата следва да се изпълнява с персонала на Възложителя, който до сключване на договора е зает с почистването в съответните почистващи звена в съответните екипировъчни пунктове, който персонал ще премине като персонал на Изпълнителя; 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка, придружена със списък с пълно описание на почистващата техника (собствена или ползвана на друго основание) и техническото оборудване, необходими за качествено изпълнение на поръчката - оригинал; 5. Декларация от кандидата, че изпълнението на поръчката ще бъде съобразено с ежедневната работа на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, при изпълнение на Графика за движението на влаковете /ГДВ/ и Плана за композиране на влаковете /ПКВ/. Изискване на Възложителя: Изпълнението на поръчката да бъде съобразено с ежедневната работа на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД при изпълнение на Графика за движението на влаковете /ГДВ/ и Плана за композиране на влаковете /ПКВ/. Забележка: При поискване от страна на кандидатите, ГДВ И ПКВ ще им бъдат предоставени от упълномощени представители на Възложителя; 6. Списък с пълно описание на видовете почистващи препарати и техническите им характеристики, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, придружен от съответните сертификати и санитарни разрешителни, издадени от Министерство на здравеопазването; 7. Списък с офисите на територията на Република България, с които разполага кандидатът Изискване на Възложителя: Кандидатът трябва да има офиси, разположени в по-големите градове на територията на Република България, в които ще се извършва почистването, описани в Техническите изисквания от документацията; 8. Заверени копия на следните валидни сертификати: Сертификат на кандидата за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни, Сертификат на кандидата за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни и Сертификат на кандидата за внедрена система на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентни. Изискване на Възложителя: кандидатът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни, внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни и внедрена система на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквиваленти; 9. Подробни план за организация и технология на работа, план-график за почистване на съответните обекти на „БДЖ - Пътнически превози” - ЕООД, в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи):

Запазени поръчки: НЕ

Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ

Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Избрани кандидати: НЕ

Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

Ще се използва електронен търг: НЕ

Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя (в приложимите случаи)

Номер

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да:

Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ

Вид на публикацията

Номер на обявлението в OВ: /S-

Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Платими документи: ДА

Време: 16:30

Цена: 20

Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД в „ОББ”, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57 UBBS80021052226520 и се получава срещу представен платежен документ, в отдел "Счетоводен" на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД, гр. София, бул. "Мария Луиза" № 114А, стая 416, всеки работен ден. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.

Дата: 07/10/2011

Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Час: 16:30

Дата: 17/10/2011

ІV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг език: Български

Език/ци

ІV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

Брой дни

Дата

Брой месеци

ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите

Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА

Място: в сградата на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД, находяща се на адрес: гр. София 10801, ул. "Иван Вазов" № 3

Час: 14:00

Лица: Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 88, ал. 2, изречение второ от ЗОП.

Дата: 20/10/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ

Прогнозен график

VІ.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите или програмата/ите:

Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове: НЕ

Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 08.09.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Факс: 02 9807315

Пощенски адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: 02 9884070

Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

Официално наименование

Пощенски код

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

Интернет адрес

Телефон

Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ, при необходимост, рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

Информация относно крайния срок: Информация относно крайния срок в чл. 120, ал. 3 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Факс: 02 9807315

Пощенски адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: 02 9884070

Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

Дата: 08/09/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

Официално наименование

Пощенски код

Място/места за контакт

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

На вниманието на

Интернет адрес

Телефон

Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документи относно динамична система за покупки)

Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

Пощенски код: 1233

Място/места за контакт: Счетоводство на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

E-mail

Факс

Пощенски адрес: бул."Мария Луиза" № 114 А

Град: София

На вниманието на: Маргарита Ставрева

Интернет адрес

Телефон: 02 9323032

Страна: Република България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

Официално наименование

Пощенски код

Място/места за контакт

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

На вниманието на

Интернет адрес

Телефон

Страна

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??